Tää närästys on jotain kamalaa. Oon maannut sohvalla pari tuntia ja oksennusta pidättelen. Join pari kuppia kahvia mutta silti nukuttais ja tuntuu että tältä pahalta ololta en pysty keskittymään mihinkään. Sinänsä kiva että on jotain oireita mutta pahoin pelkään että tää ei välttämättä enteile raskautta. Mulla on todettu aikoinaan refluksitauti johon söin lääkkeitä kolme vuotta mutta sitten edellisen raskauden jälkeen tarvee lääkkeen käyttöön jäi ja olenkin ollut kolme vuotta ilman lääkkeitä. Joskus on ollut yksi päivä närästystä ihan näinkin pahana mutta harvemmin sen pidempään. Nyt ollaan jo kolmatta vai neljättä päivää tässä tilassa ja tänään on ehottomasti pahin tähän mennessä. Päivällä tosin oli täysin fine olo.

Toinen asia mitä ihmettelen on tunnin päikkäreiden jälkeen iltapäivällä meinas laatta lentää kun olin syönyt karkkia ennen päikkäreitä.

Illallisen jälkeen ei maistunut jäätelö vaikka karkkeja vähän sainkin alas.Olo on paha jos en syö ja vielä pahempi jos syön. Palelen tänään mutta aamulämpö oli aika perus 36,5. Muutoin lämmöt olleet tällä viikolla 36,1-36,4... Noususuunnassa mutta ei ole mitään vertailupohjaa niin ei siitäkään voi päätellä. Oon googletellut tuhansia blogeja joissa aika moni samassa tilanteessa kuin mä on saanut plussan testiin kp27-28 eli jos en malta odottaa niim voisin tehdä testin keskiviikkona. Siihenkin tuntuu olevan ikuisuus. Ekan testin tein edellisessä raskaudessa 4+4 juurikin siitä syystä koska olin tehnyt monta kuukautta putkeen negoja liian aikasessa vaiheessa ja tälläkään kertaa en uskonut tärppiin vaikka menkat oli myöhässä jo 4 päivää.